in Voorthuizen

Wok, Grill & Buffet all you can eat inco. drinken.

1. Als verrassing mijn vrienden (2 volw en 5 kids) een etentje gegeven voor verjaardag bij de Voortse herberg. Deze kon ik in mei reserveren via the fork voor 50% korting p.p. Excl. Drankjes. Nu moest je een datum invullen voor je kon reserveren. Contact opgenomen met de Voortse Herberg en gevraagd of ik later de datum nog kon verzetten naar Augustus en of ik kon komen betalen voor mijn vrienden. Dat was geen probleem.

Nu had ik de datum op 12 juli gezet, alleen mijn vrienden konden helaas dan niet. Nu had ik de datum via the fork omgezet naar augustus. Alleen stond er geen 50% korting meer bij. Contact met hen opgenomen en aangegeven dat ik de datum heb omgezet, alleen er geen korting meer bij staat. Personeelslid gaf aan dat de actie tot april liep en dat hij niks voor mij kon betekenen (wel gereserveerd in Mei voor 12 juli) ik moest gewoon het hele bedrag betalen.

Omdat ik alle reserveringspapieren ect. Nog had, ben ik er heen gereden. Papieren laten zien, en dat ik gereserveerd heb voor die actie en ik dit aan vrienden cadeau heb gegeven en dat ik wel verwacht dat ik die korting krijg. Personeelslid gaf nogmaals aan niks te kunnen betekenen en dat de actie niet meer gold. Hij zou iemand bellen. Ik kreeg een man (baas?) aan de telefoon die zich van de domme hield, en niks kon betekenen. Hij gedroeg zich onbehoorlijk, erg driftig.

Baas? En personeelslid gaven beiden aan dat het fout was van the fork en deze actie helemaal niet meer gold. Uitgelegd dat hun mede verantwoordelijk zijn voor deze fout omdat het hun bedrijf aan gaat. Belgeschiedenis laten zien en bewezen dat ik destijds gebeld heb. Personeelslid beweerde telkens dat dat niet kon, omdat hij altijd de telefoon op nam, en hij dit nooit gezegd zou hebben. Uitgelegd dat ik destijd iemand gesproken heb die zuiver Nederlands praatte.

Ander personeelslid (vrouwelijk) leefde met ons mee en begreep dat dit niet leuk was, en vond dit erg akelig voor ons.

Personeelslid kon uiteindelijk van 128 euro 15 euro korting geven, kon er heel goed om heen draaien en gaf aan dat de kinderen niet bij de actie hoorde (stond geheel nergens vermeld in de actie en zou ons dan nog veel meer hebben gekost). Dus nog, 113, -. En de actie via the fork kostte het mij midden 70 euro voor 7 personen.

Voor datzelfde bedrag laat ik mijn vrienden door deze ervaring toch liever bij een Eastern plaza restaurant eten, waar ze toch wat vriendelijker en gastvrijer worden behandeld dan bij de Voortse Herberg, en de keuze reuze is.

Voor mij nooit meer Voortse Herberg.

0 positieve stemmen1 negatieve stem

1. S.Sherzai
    Van restaurant

Beste Tamara,

we vinden het jammer dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij ons restaurant. Ik denk dat er een misverstand is geweest met de actie die destijds gold. Onze gemiddelde prijs ligt op 30,- p.p. Destijds kreeg je als volwassenen 50% korting als je via the fork zou reserveren (deze actie gold niet voor kinderen, die betalen namelijk per levensjaar). Het zou dus niet mogelijk zijn dat u voor 7 personen 70,- zou moeten betalen.

Wij hopen u wat meer duidelijkheid gegeven te hebben over de situatie.

Met vriendelijke groeten,

De Voortse Herberg