1. J.o.de Rouw

Vandaag heerlijk gegeten was heel goed, ook de bediening is zeer vriendelijk.
    Maar ongelooflijk wat een smerige oude toiletten.
    Toen ik de gang naar t toilet inliep en ik vloerbedekking op de grond zag wist ik t al… pfffffff binnen aangekomen is t echt een oude onverzorgde en zeker niet hygiënische toilet, onbegrijpelijk dat daar niets aan gedaan wordt.
    Ik kom zelf uit de Horeca en weet dat daar toch ook inspecties op zijn, hoe is dit dan mogelijk.

1. Arjan Ansink
    Van restaurant

Goedemorgen,
    Dank voor deze recensie .
    Fijn om te horen dat u heerlijk gegeten hebt en perfect bediend ben! Daar gaat men immers voor uit eten....
    Wat betreft de toiletten, dat klopt dat deze nodig aan een vernieuwing zijn! Het tapijt ligt niet in het toilet, maar in het voorportaal.
    Gezien de ontwikkeling van het gebied, wachten we nu op de goedkeuring van de nieuwbouw.
    Zodoende hebben wij gewacht met de renovatie van het pand. Zou zonde zijn om dat nog te doen lijkt ons.
    Wat betreft de hygiëne , daar is niks mis mee. Wij proberen meerdere malen het toilet te reinigen per dag.
    Met vriendelijke groet,

Boelies