1. R. T. 29 punten

Ik bestelde het vis pannetje volgens de kaart stoof van zalm kabeljauw en nog een vissoort die niet werd gespecificeerd. De substantie was die van een magnetron maaltijd pappig de onderlinge vissoorten niet te onderscheiden w.b.t. de smaak. Er overheerste een smaak als lavendel. De portie zelf was belachelijk klein te vergelijken met een kop die voor cappuccino word gebruikt nauwelijks meer. Dan te bedenken da t op de kaart dat pannetje word gemeld als " voor de grote trek ". Het goedkoopste bier op de kaart is " Nein " a 3,50 voor 25 cl. Er zat veel te veel schuim in het glas en dat voor een cafe gespecialiseerd in bier. Ik heb over de portie geklaagd maar de zo bleek later bar man die in de bediening was keek vaag de andere kant op als of ik er niet was. Ik had er al eerder tijdens de gelegenheid wat van gezegd toen was zijn antwoord zo iets als we zullen er wat aan doen. Maar het bleef 18,570 en ook verder geen compensatie. De bediening onbeleefd nota bene in eerste instantie de eigenaar als of hij in een jongeren soos was. U weet dat " Nein " nee betekend in het Duits. Inderdaad het is wat mij betreft NEE ik ga daar nooit meer eten en drinken.
    Ik heb een en ander gemeld bij de VVV Amersfoort toen ik nog in Amersfoort was.
    Restaurants zijn duur dat weet ik maar een middag Amersfoort 4,75 voor een milkshake die ik niet bij 't Witte Konijn dronk in feite een glas melk en genoemde eet sessie te duur zeker als ik naar gebrek aan kwaliteit kijk. De restaurateurs velen in het centrum van Amersfoort moeten oppassen ze hebben lijkt het me een toeristen val gemaakt te duur en onaantrekkelijk. Zie de foto eten 't Witte Konijn die ik maakte vergelijk de aardappel kroketten met het vis pannetje dan weet je hoe klein de portie is. Op het moment van de foto had ik nog niks gegeten dus er waren vier aardappel kroketjes.