1. Voor de eerste keer hier gegeten en helaas geen positieve ervaring mogen opdoen. De koffie smaakte prima. Salade en een pizza besteld. Gevraagd of er bij de salade iets van brood of friet werd geserveerd, nee niks, zei de bediening. Daarom bestelden we wat brood voorbij de salade. Mijn tafelgenoot las de kaart nog eens goed na en zei dat er wel brood bij de salade stond. Het brood werd geserveerd en we legden de bediening, iemand anders uit, dat we brood hadden besteld voor bij de salade maar dat er kennelijk toch wel iets van brood bij zat. Ja dat klopte. Dus we hadden voor niks brood (nou ja BROOD, het was een gegrild stukje stokbrood waar smaak nog kraak aan zit), besteld. We bleven wachten op de rest van de bestelling en die kwam maar niet. Dus, bediening gevraagd dat de keuken niet hoefde te wachten totdat we ons "voorgerecht" op zouden hebben. Dat zou doorgegeven worden. Het heeft zeker 50 minuten geduurd voordat het hoofdgerecht kwam. En dat was vreemd gezien het feit dat de mensen om ons heen wel snel hun pizza voorgeschoteld kregen. De smaak van de pizza was sterk maar wel lekker. Aan de salade zat totaal geen smaak. Zelf peper en olie toegevoegd maar ook zij maakten erg geen feestje van. De bediening kwam niet langs met de vraag of alles naar wens was. Toen de tafel werd afgeruimd werd het wel gevraagd en hebben we gezegd dat de salade naar niks smaakte. Hier werd verder niet op gereageerd.
    Wat jammer dat een zaak op zo'n toplocatie zulke steken laat vallen. Laten de prijzen dan niet hoog zijn, een beetje meer kwaliteit leveren en je krijgt een heel andere sfeer, en vooral tevreden klanten.
    Wat ons stoorde was 'het koekje' bij de koffie in plastic verpakking. Dat is toch niet meer van deze tijd met oceanen vol plastic soep…

5,1