1. Susanna Duchateau

Heerlijk eten en mooie speelgelegenheid voor kinderen.
    Vriendelijk personeel!
    Veel keuze in pannenkoeken en heerlijk gebakken met lekker beleg.
    Zeker een aanbeveling! Als je reserveert voor een grote groep heb je genoeg zitplaatsen en genoeg ruimte.
    Ligt naast Park Nolderwoud waar het goed vertoeven is met grote gezinnen.
    Het treintje wat rond reed in de eetgelegenheid werd zeer gewaardeerd door onze kleinkinderen.
    Bedankt Kabouterwoud voor de goede service en misschien tot ziens! Een dikke 10!
    Ps. Wel jammer dat er een asociale mevrouw was, die onterecht begon te schelden tegen het personeel en de eigenaar, over iets wat ze afgesproken hebben en dan willen veranderen en als ze nota bene een half uur te laat komen en dit heel gewoon vinden. De kok en personeel hebben een planning. Deze mensen hebben geen respect voor hardwerkende mensen. Geen normen en waarden helaas.
    Complimenten voor eigenaar en personeel die rustig bleven.
    Lees je in als je reserveert, bekijk het menu, dan sta je niet voor verrassingen.
    Een dikke 10 van ons gezin bestaande uit 11 personen.

1. Zoals je in mijn recensie kan lezen hieronder hebben wij er totaal geen punt verder van gemaakt. Ook wij snappen dat we (ook bij hitte) op de gereserveerde plekken moeten zitten. Maar vragen staat vrij toch? Het ging meer om de reactie van de baas zoals je kunt lezen in mijn recensie. Daarnaast waren we echt geen half uur te laat en hebben we ons zeker ingelezen! Er stond bij dat er koude en warme gerechten bij inbegrepen zouden zijn : vind jij ananas of geraspte kaas een koud gerecht?? Maar snap best dat die baas zijn andere gasten graag wel tevreden houdt, en tsja, een leugentje tegen gezichtsverlies is dan wel begrijpelijk ;)