1. Prachtlocatie & prachterras! Prima eten en drinken. Maar de manier waarop er door eigenaresse met gasten wordt omgegaan is onbeschoft en respectloos.

1. Beste mevrouw, U bent het afgelopen weekend te gast bij ons geweest, zaterdag heeft u gevaren en de hele middag heeft u op ons terras met u gasten gekaart. Zondag zou u om half 12 met u gasten koffie en gebak nuttigen in de loungehoek . Dit liep uit en u wenste ook nog te lunchen. Wat op dat moment gezien te drukte niet mogelijk was. Wanneer u vooraf aan had gegeven met u gasten bij ons dit weekend onze locatie als huiskamer voor u gasten te gebruiken hadden wij hiervoor een gepast arrangement gemaakt. Dit kan met groepen groter dan 20 personen niet a la minute geregeld worden zeker niet op drukke zonnige dagen. Dan bescherm ik mijn hardwerkend personeel en locatie. Wij vonden het heel vervelend voor uw gasten dat dit op voorhand niet was besproken.