1. Heerlijk gegeten. Leuk restaurant voor kids. Jammer dat er een andere asociale gast heel hard ging schreeuwen(schelden) door het restaurant omdat ze het ergens niet mee eens was. Maar hier kan de eigenaar niks aan doen natuurlijk.

1. Die 'asociale gast' zoals jij deze benoemd schreeuwde wel degelijk om een reden. We hadden voor 12 personen gereageerd en we zouden onbeperkt 3 uur lang mogen eten van koude en warme gerechten. Na een uur en een kwartier wachten stond het eten pas klaar. Dit was echt niet voldoende voor het aantal personen. Daarnaast werden we er door de eigenaar van tevoren al op geattendeerd dat wij onze 'handen niet als hijskranen' moesten gaan gebruiken en dat het dunne pannenkoeken waren. Het beleg werd niet aangevuld, maar de pannenkoeken wel. Uhmmm daar betalen we voor? Het is toch ONBEPERKT? Bovendien noemde de baas ananas en geraspte kaas een koud gerecht. Nou sorry hoor maar dat is toch echt een topping. Als laatste werd er dan ook nog door de baas benoemd dat we maar beter hadden moeten lezen.. Totaal respectloos naar je gasten toe! Dus ja, logisch dat we boos waren!!

2. Ik weet het fijne er natuurlijk niet van. Maar in mijn beleving is er nooit een reden om in een restaurant (vol kinderen) heel hard "vuile teringlijer" te schreeuwen.