1. Een teleurstellende eet-ervaring voor zowel mijn tafelgenoot, die de steak nam, als voor mij die de 'no bore burger' uitprobeerde. De steak kwam op een paar haricot s verts en werd vergezeld van een klein kommetje met frites en een schaaltje saus. De steak had een taaie korst en was ongekruid. Er viel weinig te beleven op het bord, geen groente of salade, en qua portie nog niet de helft van een volledige maaltijd. De prijs-kwaliteit verhouding (18,50 voor een 'Classic' zoals het genoemd werd) was dan ook slecht. De falafelburger op mijn bord bleek een witte bagel met currysaus, een paar zwemmende stukjes paprika en verder wat ondefineerbare ingredienten. De korst van de bagel was taai en moeilijk te snijden, de rest was smurrie geworden door de dunne currysaus. De saus had een uitgesproken smaak die elke eventueel andere aanwezige smaak overheerste. Erg jammer en onnodig dat het geheel alleen maar naar deze saus smaakte en zo'n drab was. Het is zo eenvoudig om falafel lekker te kruiden en te presenteren op een stevig broodje met knapperige groenten en een beetje frisse saus. Dat zou een restaurant dat gezond (en smaakvol?) eten op de kaart wil zetten, toch op z'n minst kunnen doen? We zijn hongerig en met een onvoldaan gevoel naar huis gegaan en hebben ons uitgebreid aan lekkere hapjes tegoed gedaan.

1,9