1. Fgh 23 punten

Za 8 juni zijn we met 23 personen bij Dickens & Jones geweest. Half april was ik al langs geweest om alles te bespreken. In de ochtend koffie met gebak en 's middags een koffietafel. Helaas is alles anders gelopen dan afgesproken. Ik heb na afloop D & J een mail gestuurd met 12 klachten. Enkele hiervan zijn: In meerdere Bossche bollen zat geen tot weinig slagroom. Bij de koffietafel is koffie nog eens extra op de rekening gezet. Een allergisch persoon heeft bijvoorbeeld niet iets anders gekregen omdat ze de soep niet mocht hebben. Terwijl D&J in april de allergie lijst al hadden gekregen. Dit betekent dat voor haar wel het volle pond betaald is maar dat ze bijna niets kon eten. Als reactie kregen we dat ze het vervelend vinden dat wij het zo ervaren hebben. Op zijn minst hadden ze ons het geld wat ten onrechte gerekend is terug kunnen betalen. Mijn conclusie, je kunt beter niets afspreken bij Dickens & Jones, ze komen de afspraken toch niet na. En kijk voor je betaalt de rekening goed na. Voor ons is het te laat. Wij komen hier nooit meer.