Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Castendijkweg 5, 5657 ER, Eindhoven
Ze zijn enkel beschikbaar voor afhaal en bezorging

1. Van te voren bij de reservering gemeld dat we met z'n 4-en zouden komen dineren en dat er één iemand allergisch is voor tarwe.

We kwamen aan, kregen een amuse voorgeschoteld en dat bleek een soortement van taartje met bodem van tarwe. We hebben dus weer aangeven dat er iemand bij is die geen tarwe mag, toen werd de amuse vervangen door een schaaltje met 2 soorten noten, erg raar.

Bij een van de volgende gangen werd een mandje met brood geserveerd en we hebben zelf weer moeten aangeven dat er iemand bij is die allergisch is voor tarwe. Die persoon kreeg toen ter vervanging van het brood droge crackers (van die Fette Croccante Knusperbrood van Schär), erg absurd voor een sterrenrestaurant.

We moesten elke keer vragen om drinken en het eten was voor de rest niet bijzonder en de service was wel vriendelijk, maar niet meer dan normaal (niet speciaal en zeker niet sterwaardig).

Bij de thee werden wel glutenvrije koekjes geserveerd, waarvan het pak blijkbaar al een tijdje open was, want die koekjes waren zacht en ook zeker niet zelf gebakken.

Na het betalen hebben we nog moeten wachten op begeleiding naar buiten, daarbij werden we meteen naar de deur geleid, terwijl we nog jassen in de garderobe hadden hangen.

We begrijpen totaal niet waarom dit restaurant een ster heeft. We hebben bij restaurants gegeten zonder ster die beter waren in alle opzichten.

We gaan nooit meer terug.

Prijs/kwaliteit absoluut niet waard.

2,7