in Geleen

'T Kleine Verschil, groot in smaak en sfeer

1. H.Peulen

De locatie ziet er prima uit met een mooi terras in de dorpskern. We kregen een amuse voorgezet, maar er werd niet verteld wat het was. We hadden gekozen voor het lentemenu €39,50. Voorgerecht zalmtartaar zag er goed uit, alleen de zalm had weinig smaak wel met een mandje heerlijk brood. De soep was goed gevuld en erg smakelijk. Hoofdgerecht, kalfslende met een ratjetoe van erwten, paprika spekjes en geroosterde aardappels. Het zag er niet uit en een persoon kreeg het vlees zo droog als een schoenlap. Aangegeven, heeft een nieuw bord gekregen. Jammer een gemiste kans om zo het hoofdgerecht te serveren. Daarna het toetje, drie hoopjes witte choc. Mousse met aardbeien. Ook hier had men echt wel iets van kunnen maken, dit was geen hoogstandje. Verder vind ik het jammer dat uitgezonderd 1persoon geen oog had voor de klanten, en we moeite moesten doen om drinken te bestellen. Verder miste ik ook de uitleg aan tafel met betrekking tot de geserveerde gerechten.
    JAMMER!