1. Voortreffelijk. Wij zijn afgelopen week wezen eten met 5 personen. Het werd mij aangeraden om hier te komen door mijn werk in Alblasserdam. We hebben heerlijk gegeten op het terras en het was super! Na lange tijd heb ik zo goed Italiaans gegeten. Ik raad persoonlijk hun menu's aan want zelf ben ik een grote eter en hun menu's zijn van klasse. Service was ook erg vriendelijk en makkelijk, zo konden wij bepaalde ingrediënten aanpassen in het menu door allergieën. Voordat ik hier kwam las ik een aantal recensies en had ik mix gevoelens over dit restaurant maar nu kan ik met vol vertrouwen zeggen dat restaurant Bella Milano behoort tot een van beste restaurants in deze regio en daarom en vind ik het belangrijk om een recensie te plaatsen zodat twijfelende klanten geen zorgen hoeven te maken, je zult in goede handen zijn.
    Hier kom ik zeker vaak terug!