1. Het eten was heerlijk! Ik had het plankje met vele kleine gerechtjes in kleine schaaltjes (op aanraden van Joyce). Ik heb zitten smullen van al die verschillende smaken, vormen en kleuren! Ook mijn kennis uit Oosterbeek vond het lekker.
    De sfeer was heel fijn in dat prachtige huis.
    Nu kwam ik al jaaaren op Sevenaer met mijn pleegmoeder de schilderes Nora Stroink (1897 - 1978), destijds een bekende (professionele) schilderes. Ik heb haar verhaal en werk in boeken en website getoond. (www.norastroink.com)
    Zij was bevriend met de jonkheer (Huub van Nispen van Sevenaer) en de freule Noortje (Sloet tot Everlo) en Joyce. Altijd steunde zij Huub (ook financieel, door leningen) en als Noortje Sloet in Zeist was gingen we in Figi soms koffie drinken met z'n drieën.
    Ik heb menig keer op Sevenaer gelogeerd met Kerstmis en een keer met Pasen. Dus ik houd van de sfeer.
    De service was zo leuk en aardig. Echt heel fijn en geinteresseerd. Kon niet beter.
    En ik vond het geheel per plankje een goede prijs hebben!