1. Vanmiddag heb ik geprobeerd om een tafeltje voor vier personen te reserveren voor Sinterklaasavond, bij Herberghe De Coeckepanne. Ik heb er een aantal keer met veel plezier gegeten, maar vanmiddag maakte ik een zeer sneu staaltje slechte service mee. Op internet zocht ik het telefoonnummer op en op de contactpagina zag ik staan dat men op zon- en feestdagen geen reserveringen aanneemt voor gezelschappen onder de vijf personen. Ondanks deze zeer klantonvriendelijke mededeling, besloot ik toch een gokje te wagen en te doen alsof ik het telefoonnummer in het (digitale) telefoonboek had opgezocht. Toen de telefoon werd opgenomen, vroeg ik of ze op Sinterklaasavond geopend waren. Vervolgens zei ik dat ik graag op vijf december voor vier personen zou willen reserveren en toen volgde waar ik al bang voor was: "Sorry mevrouw, maar wij nemen geen reserveringen aan op zon- en feestdagen voor minder dan vijf personen." Ik heb de hoorn op de haak gelegd, maar niet voordat ik even duidelijk heb gemaakt dat ik dan wel naar de concurrent zal gaan.