Eetgelegenheid gesloten

Let op: het IJsselhotel zelf bestaat wél nog

Op dit adres zit nu: IJssel Restaurant

1. Lunch op maandag. Ik moest zelf naar binnen na een kwartier om te vragen of we iets mogen drinken/eten. Vervolgens weer ober moeten vragen om drinken (nadat we aan een ander tafeltje zijn gaan zitten i.o. met bediening). Eten kwam snel, was goed, maar helaas geen visgerechten beschikbaar. Een inkoopprobleem? Geen uitleg dan wat slappe excuses (wij van de bediening kunnen er ook niets aan doen) en geen enkele compensatie. De rekening brengen was te moeilijk. Weer naar binnen om dit af te rekenen. Was het ontzettend druk dan op deze zonnige maandag in juni? Nee. Was er een tekort aan personeel? Nee. De beste locatie met terras aan de IJssel. Ja, dat klopt zeker. Maar met een dergelijke slechte, onklantgerichte en zelfs ronduit arrogante bediening, is het geen aanrader. Wat een slechte ervaring. Ruim 65 euro voor 3 lunches met een glas wijn en dan zo behandeld worden? Triest.