in Alphen aan den Rijn

Gezellig, Knus en vooral genieten op zijn Zuid Amerikaans!

1. Ik kom hier niet heel vaak, maar al wel heel lang (zeker 10 jaar terug) en heb eigenlijk altijd spareribs. Dubbel gemarineerd, knoflook+zoet, heerlijk. De eerste smaakt altijd het best, de ribben die daarna komen zijn altijd wat minder mals of lekker vind ik.

De service is prima, ze komen snel langs en vragen als je glas leeg is of je nog wat wilt drinken etc zonder dat het té is. Sfeer is op zich prima, al zou ik het niet per se heel sfeervol willen noemen in die zin dat het je bij blijft.

Het toetje wat ik had (huisgemaakte tiramisu) vond ik behoorlijk tegenvallen. Ten eerste geserveerd in een dubbelwandig glas, wat dus niet hoort of handig eet. Door de vorm van het glas was het toetje niet in balans. Eerst een grote klodder slagroom met wat cacaopoeder, daarna 2 droge stukjes lange vinger, dan weer minstens 5cm dikke smaakloze room en dan weer een klein beetje lange vinger. Teleurstellend.

Jammer dat ze alleen merlot, warsteiner of wiekse witte hebben als bier/wijn keus.

De prijs, €21,50 voor onbeperkt spare-ribs eten, vind ik prima want het smaakt heerlijk en is meer dan genoeg.

Alles bij elkaar weer een prima ervaring, wij komen sowieso ooit wel weer eens terug.