Deze zaak is verhuisd naar Botterweck 3, 6286 DA, Wittem

Op dit adres zit nu: Restaurant bij Roos

1. Sinds lange tijd weer een keertje met mijn wederhelft een avond gaan eten! Infini................wat moet ik zeggen, zelf de laatste tijd toch in restaurant op hoog niveau gegeten maar Infini doe daar zeker niet voor onder! Zwaar onder de indruk! 6gangen gegeten en stuk voor stuk top gerechten, qua smaak en quisson. Een aanwinst voor Valkenburg waar zij voor mij nu al zeker tot 1 van de betere restaurants behoren! Vooraf startend met de salade van kwartel/balkenbrei en appel, Subliem. Daarna de wijting/ kokkels/ cous cous met bloemkool en lavas, die kokkels........... geen woorden voor! Coquille/ ganzenlever/ thee van truffel, creme en bergamot, top uitgedachte combinatie. Verder gaand met kabeljauw/gemarineerde groenten (die een mooie zuurgraad aan het gerecht meegeven)en venkel, met daarna een toppertje met Ganzenlever/rabarber en gerardus kloosterbier.

Het hoofdgerecht: hert(mals als de pest!)groene paprika en saus van rode wijn met chocolade die een mooi duo vormden met het grauwe weer van buiten ;).

Als afsluiting, lauw warme chocolade mousse, ijs van gula djawa, ananas, rabarber en amandel parfait.

Ik weet niet wat ik moet zeggen......... mooie gerechten, top wijnen bij ieder gerecht, en een super bediening, die gezorgd hebben voor een fantastische avond! Ik kom zeker terug, en als niemand met me mee wilt ga ik wel alleen! Kirsten en Michael, ga zo door! Top en bedankt!