1. Veel mensen weten deze toko te vinden, zo ook wij. Inmiddels hebben we er alweer drie keer gesmuld van (h)eerlijke, authentieke gerechten. Boemboe Bali wordt gerund door enthousiaste, maar vooral lieve mensen, die naast de liefde voor hun culinaire erfgoed, ook het welzijn van mens en aarde hoog in het vaandel hebben staan.
    Zo wordt er weliswaar gekookt met (naar keuze) veel pit, maar zonder kunstmatige toevoegingen.
    Liefhebbers van de Indonesische keuken, kunnen ruimschoots kiezen uit dagverse snqcks en gerechten, die als maaltijd thuis kan worden genuttigd, of ter plaatse in het piepkleine, maar knusse eetgedeelte.
    Er is in de koeling een ruime keus aan ‘blusmiddelen’, waarvan een flink deel biologisch of de gezondere keus.
    De toko zelf is vrij klein, maar biedt een breed assortiment. Zoals ik al vermeldde, is er ook veel aandacht voor eerlijke, gezonde producten en deze zijn ook ruimschoots te vinden.
    Als er vragen zijn over specifieke gerechten of producten, dan neemt men ruimschoots de tijd om deze toe te lichten, of -in ons geval- volgt een tip om iets op simpele wijze nóg lekkerder te doen smaken.
    Er is sowieso sprake van fijne interactie met de gasten / klanten, waardoor je graag terugkomt bij dit kleine, maar ontzettend fijne zaakje in Monnickendam.