1. Yakitori spies kon ik niet door m'n keel krijgen, was erg smerig. Kip hoort niet rood te zijn!!! Het was ook zo zacht dat het niet op vlees leek en ook nog eens koud. Bediening gaf aan dat het zo rood hoorde en bood een nieuwe aan omdat ik aangaf dat ie koud is. Vervolgens kreeg ik weer precies dezelfde koude Yakitori spies met zachte rode (kip?). Ze dachten zeker dat als ze een nieuwe geven dat ik mijn mond zal houden... Dacht het niet hè!

De Dadawan Beef noodles. Het was ok, maar als ik een pak instant-noodles thuis maak zijn ze nog lekkerder. Wanneer ik buiten iets eet verwacht ik beter dan als ik bij iemand op visite kom en daar eet, maar jammer genoeg is dit niet het geval.

De Stone Bowl Beef is ok (met genoeg saus), maar dat is ook het enige. Niet goed genoeg om meer dan 1 ster te geven.

Ik kom hier niet meer terug.

1,4