Op dit adres zit nu: Mr. Bakels

1. Was er paar jaar terug al. Vooral bediening viel tegen. Nu ook. Was bijna niemand. Na 10 minuten kwam pas een serveerster en toen hadden we nog niks.

En salade kip was saai en kip was droog.

Ging er heen omdat een vriendin fan is en ik nog poging wou wagen.

Kom er niet meer.

2,6

1. Beste Robert, wat naar om te horen dat u zo'n vervelende ervaring heeft gehad. Ik heb jullie bij binnenkomst gegroet en gewezen naar jullie gereserveerde tafel daarna zijn jullie volgens mij nog 2x verplaatst en hebben jullie na elkaar nog gebruik gemaakt van het toilet. En wij komen inderdaad over het algemeen aan tafel als iedereen lekker zit. Mijn excuses als u dit als zeer vervelend heeft ervaren. De kip hoort uiteraard niet droog te zijn, als wij dit hadden geweten hadden wij hiernaar kunnen handelen. Helaas waren wij hiervan niet op de hoogte en ik vind het dan ook spijtig dat wij dit niet voor u hebben kunnen oplossen. Ik vind het jammer om te horen dat u niet meer wilt komen maar u bent natuurlijk wel nog steeds van harte welkom!