Op dit adres zit nu: KROAST

1. Normaal schrijf ik nooit van deze recensies, maar nu moet het bijna wel. Hoe anders kun je dit enthousiaste team bedanken voor een heerlijk diner. Door de lage prijsstelling kan men het zich permitteren ook normalere zaken op tafel te toveren, maar dan wel van hoge kwaliteit. In een duurder restaurant zou je nooit een gerecht als aardappelpuree met klapstuk op de kaart kunnen zetten, maar hier kan dat door de gehanteerde formuler bljkbaar wel, en wordt het goed, betaalbaar en met een culinaire twist bereid (groene kool in de puree!). Gelukkig nu eens niet het standaard (te) vet restaurant-eten. Het enige minpuntje waren de desserts: als ze daar nu eens iets beters voor verzinnen neem ik er meteen twee.

De formule zonder vaste kaart werkt goed en kan blijkbaar kostenverlagend werken. Een diner met drie gangen, een wijntje en een flinke fooi komt op minder dan €25,00 per persoon. Eindelijk eens goed uit eten voor normale prijzen. Het kwam op mij over als een nieuwe culinaire generatie en dat beviel best!