1. Via Social Deal vanavond naar dit restaurant geweest.
    We kregen een tafeltje bij binnenkomst meteen om de hoek en prompt werden we "vergeten".
    Het duurde ongeveer 20 minuten voordat er iemand kwam vragen of we wat wilden drinken. Gelijktijdig met het brengen van het drankje werd de bestelling opgenomen.
    Als voorgerecht voor twee personen allebei de garnalen in knoflook en olijfolie. Per bord drie garnalen met wat garnering en knoflookmayonaise in een kommetje(weg olijfolie, weg knoflook). En daar moesten we per bord nog 3 euro extra voor betalen hetgeen neer komt op 1 euro per garnaal ????) De garnalen moesten nog gepeld worden en waren erg droog. Hierna gezegd dat we even naar buiten gingen(roken). Daarna zeker drie kwartier gewacht op hoofdgerecht. !x souflakie en 1x gyros speciaal. Beide gerechten waren redelijk van smaak (wij kregen hierbij het idee dat het uit de magnetron kwam). Snel de Dame Blanche opeten en weg, want een gesprek aan tafel was niet mogelijk omdat het geluid van de "zanger" steeds harder werd gezet. In de muziekwereld is dat ter compensatie van de kwaliteit!!! Een normaal gesprek aan tafel was niet mogelijk, zelfs met schreeuwen kon je elkaar niet verstaan. Al met al zeker geen aanrader!!

2,8