1. Vandaag maar liefst 45 minuten gewacht op de bediening... die nooit kwam. Men keek elke x net ‘even’ de andere kant op.
    Na 20 min. sprak ik iemand aan en die gaf antwoordt met dat ze iemand naar ons zou sturen. Natuurlijk kwam ook die nooit. Om me heen is iedereen gewoon geholpen. Misschien toevallig maar allemaal “white people” Sinds de opening ben ik daar heel vaak geweest. Zo erg als vandaag niet mee gemaakt. Heel jammer! Daar komen wij dus niet meer en ik zou iedereen hetzelfde adviseren.

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Goedemorgen, graag zou ik hier even op reageren, om iemand publiekelijk zo neer te halen zoals u als journalist aan het doen bent. U bent te gast geweest bij ons in het restaurant, maar dat is u niet goed bevallen, u zou bijvoorbeeld zich kunnen wenden tot de manager (dat is de geen die de Andreas penning heeft ontvangen in Amsterdam voor zijn werk voor de allochtone groepen in Amsterdam die buiten wal en schip vallen) zoiets lees je volgens mij als journalist voordat je een hard werkend bedrijf zo onderuit probeert te halen.

Als u niet tevreden was dan spijt het ons heel erg, gelukkig waren de andere 217 mensen die wij gister hebben mogen ontvangen dat wel, en zoals altijd bied ik u hiermee de mogelijkheid aan om op mijn kosten nogmaals te komen eten/drinken zodat wij dit voorval kunnen bespreken, zeg maar hoor en wederhoor (zoals iemand met uw beroep zou moeten weten.) voordat u met teksten ons bedrijf zo naar beneden haalt en ons beticht van discriminatie.

Mvg team Pannenkoeken Paradijs.