1. SUSHI OP!
    Zaterdagavond 8 juni met 3 vriendinnen (sushiliefhebbers) hier gegeten, in eerste instantie heerlijk! Duurde wel vreselijk lang! om überhaupt personeel aan te houden, lege glazen en lege borden. Toen ze weer kwamen vragen wat we wilden, noemde wij de sushi’s op. Maar mevrouw drong erop aan om andere gerechten te bestellen omdat dat sneller zou zijn. Oke vooruit we hadden namelijk vreselijk honger, na inmiddels anderhalf uur wachten. Toen ze vervolgens weer kwamen opnemen, zei mevrouw dat ze wel kon huilen: de Sushi is op? (Dit was rond 20:30) op ZATERDAGAVOND?!! Hoe dan? We komen voor de sushi! En de overweging om een keer wat meer te betalen was juist voor de goede sushi, ze weigerde een passende oplossing te bieden! En we moesten maar gewoon de volle prijs betalen, en wat anders van de kaart bestellen! Te bizar dit, nog nooit zo ONKLANTVRIENDELIJK behandeld. We gaan hier werkelijk NOOIT meer heen! Erg jammer!

1,5