1. Vreselijke ervaring bij dit restaurant gehad. Wij konden boven zitten maar niemand kwam om menu's te geven en een bestelling op te nemen, dus ging ik maar eens vragen. Na bestelling van het eten kwam er geen eten. Na een uur was er nog niet eens een voorgerecht en was er amper bediening langs geweest. Jongeren aan het andere tafeltje besloten geen drankjes te bestellen en te gaan. Een paar groepen Duitsers wachtten ook al een half uur op hun drankjes en besloten ook te gaan. Wij weer naar beneden om te vragen waar het voorgerecht bleef 'ik zal even informeren in de keuken'. (Alarmbellen gingen nog steeds niet rinkelen). Even later besloten wij de drankjes af te rekenen en te gaan. De kinderen huilden bijna van de honger inmiddels. Beneden nog ruzie gemaakt met de eigenaar of manager die klaagde dat er te veel mensen binnen kwamen. Ik vertelde hem dat hij niet te veel mensen binnen moest laten als hij die niet kan bedienen. Na lang praten/stem verheffen e.d. kwam pas het excuus nadat een andere klant ook kwam klagen dat het te lang duurde. Gemeend leek het niet. Toeristenfuik eerste klas dit restaurant.