1. N.D.Bakker

Heerlijk gegeten, erg vreemd dat we niet met dinerbonnen konden betalen, we hadden 2 verschillende bonnen, die we volgens jullie website konden gebruiken, allebei geweigerd, de reden was een storing, (die er bij nader inzien niet was) ik had het idee dat jullie geen dinerbonnen willen accepteren!

1. 't Veerhuys
    Van restaurant

Beste,
    Fijn te lezen dat u heerlijk heeft gegeten bij t Veerhuys. U kunt bij ons zeker dinerbonnen inleveren en daar wordt veel gebruik van gemaakt. Het spijt mij te lezen dat u heeft geprobeerd om met de card af te rekenen op het moment dat er storing was. Niet te verwarren met het afrekenen met een bankpas, deze werkten wel.
    Na contact te hebben gehad met de desbetreffende firma's zijn de updates op de juiste wijze doorgestuurd, iets wat normaal automatisch hoort te gebeuren.
    Graag verwelkomen we u nogmaals zodat u gebruik kunt maken van uw dinner cadeaukaarten.
    Met vriendelijke groeten
    t Veerhuys te Leerdam