in Sint Nicolaasga

Eetboerderij de Blaauwpleats "Lekker echt"

1. Prachtige locatie en heel sfeervol. Gezellig haardvuur om rondom te zitten. Ook de beide terrassen zijn sfeervol ingericht. Lieve, jonge bediening die het vuur uit de sloffen lopen om het je naar de zin te maken. Lekker biertje, ook flesjes naast de tap. Een pré! Heerlijke gerechten, voldoende keuze omdat men naast de vaste kaart elke week nog seizoensgerechten serveert.
    Het visplateau was uitmuntend! Combinatie van paling, zalm en hollandse garnalen. Heerlijke dressing daarbij. De proeverij van vleesgerechten ook erg lekker. Wellicht even vragen hoe het rundvlees gebakken moet worden. Mij partner had de Seranoham met meloen. Een voltreffer!
    De asperges waren talrijk, grote portie en de beenham heerlijk geroosterd. Traditioneel met ei en saus. Het dessert hebben wij laten schieten omdat we na het hoofdgerecht meer dan vol zaten. Kortom; een ongedwongen sfeer, puike gerechten en ja dus, "lekker echt"! Wij komen weer terug!