Op dit adres zit nu: Boem

1. Fred & Co

Wij hadden hoge verwachtingen toen we hier kwamen eten vanwege de geweldige recensies. Misschien wel iets te hoog, want onze verwachtingen werden niet helemaal waargemaakt. Het restaurant ziet er gezellig uit, wel lawaaiig als de voordeur openstaat en er verkeer langsraast. De akoestiek is niet optimaal, gesprekken voeren daarom ook niet heel gemakkelijk, althans als je aan de voorkant zit. De bedienende heren waren heel aardig, beetje 'popiejopie', maar we moesten vier keer vragen om een karaf kraanwater. Het was erg warm die dag maar ijsklontjes zaten er niet in. We hadden het eten besteld, en wilden wijn bestellen aan de hand van onze dinerkeuze, maar ook nu duurde het enige tijd voordat er iemand kwam vragen welke wijn we wilden hebben. De voorgerechten waren goed van smaak, bij de soep kwam geen schijfje brood. De steak van het hoofdgerecht was goed, echter de kalfsoesters waren nogal vlak van smaak en niet erg mals. De zwartpootkip leek niet helemaal gaar want kwam moeilijk van het bot af. Kunnen ons voorstellen dat het voor vrienden/kennissen van de eigenaar en de medewerkers een andere ervaring is dan voor onbekende nieuwkomers zoals wij. Al met al vonden wij het een beetje pretentieus voor de kwaliteit die er geleverd wordt.