1. Begrijp de goede recensies niet. Wat een afknapper. Na een heerlijk dagje Utrecht kwamen we op het idee nog een klein hapje te eten bij de heren van Houten. Nou, hadden we beter niet gedaan. Ik koos voor de argus hamburger. 16 Euro. Daar verwacht je toch iets voor. Een lomp wit ontdooid broodje, kern nog ijskoud, op de hamburger die een flinterdun sneetje kaas had. Door de kou was de kaas gestold en het vlees lauw. Een mager blad sla, een verdwaald schijfje tomaat, een paar schijfjes komkommer en dat was het. De garnituur bestond uit gebakken aardappeltjes waar het vet er van af droop. Mayonaise uit een potje. Bij melding van niet tevreden, kregen we een schouder ophalen. Wel vette rekening van 41 euro voor 2 x hamburger en drie biertjes. Zeker voor de twee hapjes we ervan namen. Nooit meer.

2,5

1. Jammer dat u zo ontevreden was met de hoofdgerechten (niet 2x Angus hamburger, maar ook een saté gerecht). Ik kan me de situatie inderdaad goed herinneren en kon me toen al niet vinden in uw commentaar, maar daar valt in sommige gevallen weinig aan te doen. De Angus burger (we halen het vlees van de keurslager, vis bij de visspecialist en kip bij de Sterpoelier op Het Rond) wordt medium gebakken en het broodje is een luxe Pastridor hamburgerbroodje met peper, waar we zelf niets aan hoeven te doen (naar onze smaak). De mayonaise en satésaus kopen we inderdaad in, maar zijn wel van topmerken, resp. Heinz’s Seriously Good Mayonaise en Wijcko’s satésaus en voor een Grand Café/Bistro ben ik daar heel tevreden mee. Natuurlijk vind ik het jammer dat u een andere verwachting had, maar ik had in dit geval het gevoel dat ik daar weinig aan kon doen; wellicht is dat mijn fout geweest.