in Tricht

De lekkerste Spare Ribs uit de regio!

1. Leuk eetcafe midden in de Betuwe. Wachttijd tussen de gangen is wel iets te lang, mede veroorzaakt door de aanpandige snackbar die ook gerechten uitvraagt. Verder nogal wat afhaal en bezorg klanten, waardoor klanten in restaurant hiervan de dupe dreigen te worden. Jammer genoeg geen tapbier verkrijgbaar, maar alleen flesjes. Spareribs zijn top! Sate ook naar ik begreep van de overige gasten. Snitzel is wel erg royaal en daardoor erg machtig en groot. Echt voor de grootte trek. Toetjes zijn prima in orde. Voorgerechten zijn voldoende. Garnalen cocktail was matig, en niet zoals deze met hollandse garnaaltjes zou moeten en kunnen zijn. Soep en zalmbonbon was prima naar ik begreep. Leuk no-nonsens adresje in de Betuwe, zonder enige pretenties.

1. Joop Nefkens
    Van restaurant

Bedankt Fred voor deze uitgebreide recensie. We zijn blij om te horen dat je algehele ervaring aan ons eetcafé is bevallen en kijken er naar uit om je nog eens te ontvangen.

Groeten,
    Uw Chef