1. Afgelopen zaterdag heb ik hier gegeten. Wat ons bij aankomst opviel was dat The Food Spot een groot gebouw is en dat de parkeergelegenheid zeer minimaal is. De eigen parkeerplaats was voor 18.00u (dus voor de échte drukte) al helemaal vol. Omdat het restaurant is gevestigd op een industrieterrein, zou je juist denken dat parkeren er geen probleem hoeft te zijn.

Bij binnenkomst moesten wij direct afrekenen (iets van 27 of 28 euro p.p. voor 2 uur onbeperkt buffet inclusief drinken) waarna wij naar onze tafel werden gebracht. Het restaurant maakte op ons een nette en verzorgde indruk. Het personeel was in onze ogen deskundig en had een professionele houding.

In tegenstelling tot de meeste andere all-you-can-eat restaurants is het bij Vandaag mogelijk om ook luxe gerechten te krijgen, zoals verse aardbeiden, verse annanas, smoothies, etc. Ondanks dat Vandaag in het iets hogere segment zit, blijft het ontzettend massaal allemaal. Mijn gezelschap en ik hadden toch nog een 'vreetschuur' idee bij dit restaurant. Voor de diverse kookeilanden leken zich ware veldslagen af te spelen. We hebben hierdoor niet rustig en ontspannen kunnen eten. Temeer omdat het restaurant erg groot was en het er té druk was waardoor we té ver door de drukte moesten zigzaggen om ons eten en drinken te pakken en dit zonder te knoeien naar onze tafel te brengen, hetgeen telkens een behoorlijke opgave was.

Een belangrijk pluspunt van het concept van Vandaag is dat ze voor elk wat wils hebben. Je kunt er Chinees krijgen, maar ook sushi. Je kunt er zelf een pizza samenstellen, maar je kunt ook vis laten bakken op de bakplaat. Je kunt er ijs nemen en toetjes, maar ook vers fruit en smoothies. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat de pizza bij een pizzeria lekkerder is. En dat de sushi bij een sushi-restaurant lekkerder is, etc...

Kortom: Vandaag heeft voor ieder wat wils, maar niet alles is even lekker. Opvallend zijn de luxe dingen zoals verse aardbeien. Het restaurant is op een drukke avond veel te groot en veel te druk om op een aanvaardbare manier je eigen eten en drinken te halen. En ander minpunt is dat de parkeergelegenheid onvoldoende is.