in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. Zoals altijd was het weer heerlijk! Goede en snelle bediening. Vriendelijk personeel, en zeker niet duur voor hetgeen je er voor krijgt. Top dus!

1. D. Langens
    Van restaurant

Erg bedankt voor je recensie Diana en Martien!

Zoveel positieve ervaringen op een rij, wat goed om te horen.
    Tot de volgende keer!

Groet,

Team Danny's Eeterij & Tapas

Vorige recensies van Diana en Martien

• Het was goed.. heerlijk gegeten. Jammer dat de milkshakes er niet meer zijn.

• Heerlijk eten! Kan niet beter vind ik. Beste tapas restaurant dat ik ken. Alleen blijf ik zeggen dat het personeel vriendelijker kan. Hoor ik vaker mensen zeggen over Danny's.. Verder alles netjes. Snelle service. Top!

• Goed eten. Nette zaak. Personeel is gewoon, niet echt super vriendelijk vind ik. Zeker de moeite waard. Van mij een 8 hoor👍🏼

• Gisteravond met een vriendin wezen eten.. ikzelf ben vaker bij Danny's geweest, mijn vriendin voor de eerste keer. Het is echt mijn favoriete restaurant.. van mijn vriendin sinds gisteravond ook😊 Het eten is heerlijk.. wat je ook bestelt, het is allemaal superlekker. Snelle bediening.. gezellige sfeer. Zeker een aanrader voor iedereen. Reserveer wel bijtijds, want ze zitten snel volgeboekt! Eigenlijk zegt dit al genoeg😊Van mij een dikke 10!

• Ben hier al vaker geweest, alles superlekker, goede service, vriendelijk personeel. Afgelopen zondag was ik er weer... eten goed, net zoals de service en het personeel. Alleen zaten we nu niet in het grote restaurant, maar in een klein hok ernaast.. voor het eerst vond ik het veel minder gezellig.. helemaal niet sfeervol, en dat is juist wat het bij Danny's zo leuk maakt.