1. Beste Sanne,

Zoals net telefonisch besproken geef ik hierbij mijn klacht over het eten van gister en de communicatie van de bediening

Gisteren zijn mijn vriendin en ik voor haar verjaardag komen eten in jullie restaurant.

Wij zijn geholpen door een dame. Wij hebben haar advies gevraagd ivm het eten en duidelijk aangegeven dat wij geen rood vlees willen.

Hier begint het. Ik neem bij het voorgerecht ossenhaas wat gewoon rauw was. Mijn vriendin proefde het en zij kon het ook niet slikken zoals ik. Heel vervelend maar we blijven enthousiast want het is toch mijn vriendin haar verjaardag. Wel heb ik aangegeven bij het voorgerecht al aangeven dat dit veels te rauw was voor mij. Er werd ons vervolgens toegezegd dat de hoofdgerechten wel goed zouden worden doorgebakken.

Vervolgens komen de hoofdgerechten het ging om lamsgerecht twv 30 euro en een biefstuk strocanof. Voor de bestelling hebben wij het zeker 3 x aangegeven dat alles doorgebakken dient te zijn aangezien wij geen rood vlees eten.

Het was verschrikkelijk mijn vriendin heeft haar hele gerecht moeten laten staan omdat het gewoon Rauw was en dit geldt ook voor de biefstuk

Later geven wij dit aan jullie personeel en wordt er gezegd dat het niet goed is doorgekomen en het verkeerd is doorgegeven en dat het jullie spijt en wordt ons een drankje vanuit het huis beloofd.

Je kan je voorstellen dat wij al helemaal teleurgesteld zijn op dat moment, omdat de gerechten niet goedkoop zijn

Wij nemen beiden een kopje thee om ons te kalmeren.

Achteraf hebben wij een rekening betaald van 91.50 voor eten wat gewoon rauw is.

Ik heb helaas geen bon meer maar.

Wij hebben de rekening rond 19 uur betaald

Het gaat om 1 sisi en cassis
    Brood met boter
    Voorgerecht garnalen en ossenhaas
    Hoofdgerecht lams en biefstuk

Ik hoop dat jullie toch goed communiceren met jullie personeel om te vragen wat er gister gebeurd is en krijgen wij een tegemoetkoming voor het geld die wij verloren hebben aan een maaltijd die niet genuttigd is

Wij werken allemaal hard voor ons geld en willen waar voor ons geld. Maar dit was gewoon belachelijk.

Ik ga ervan uit dat het een beginnersfout is vanuit jullie omdat jullie nog niet zo heel lang open zijn onder deze bedrijfsnaam en dat deze mail zal helpen in het vervolg bij andere klanten

Graag hoor ik van u hoe u ons tegemoet zal komen want u begrijpt wel dat wel kopje thee gevoelsmatig niet bevredigend is omdat de fout wordt toegeven en dat de fout bij jullie lag

U kunt mij terugmailen voor een passende oplossing.

1,9
    1 positieve stem1 negatieve stem