1. Het eten was vreselijk, patat was oud en herbakken. De kinderen hebben gehuild. Ik ben zeer teleurgesteld, geen aanrader!

1,7

1. Wat was er zo vreselijk? Als u klachten heeft kunt u altijd terug gaan en het aangeven! Maar vind u reactie wel een beetje te overdreven! Eet daar altijd en het smaakt altijd prima!

2. Beste Joëlle,

Ten eerste bedankt voor uw reactie. Wij stellen uw feedback op prijs. Wel had ik een aantal vragen bij deze opmerking, u zegt dat de patat herbakken was dit kan ik volledig ontkrachten want dit doen wij nooit. Ons doel is natuurlijk wel om alle klanten zo tevreden mogelijk naar huis te laten gaan, dus willen wij graag de reden zoeken waardoor het misgegaan is met uw bestelling. Dus wij stellen zullen het erg waarderen als u uw reactie wat meer kan onderbouwen zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Groet,
    SamSam