in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. Op 15 maart waren we er geweest voor onze 12,5 jaar getrouwd zijn. En gisteren 25 mei met vrienden en het was weer in één woord geweldig. Vriendelijke bediening, geweldig eten en een hele fijne sfeer. We gaan weer snel een nieuwe datum prikken om weer te kunnen gaan.

1. D. Langens
    Van restaurant

Wat goed om te horen dat je derde ervaring weer zo positief was! Bedankt voor je recensie en hopelijk zien we je snel voor een vierde keer bij ons.

Groet,
    Team Danny's Eeterij & Tapas

Vorige recensies van M. Van Heeswijk

• We zijn gisteren bij danny's eeterij gaan eten omdat we 12,5 jaar getrouwd zijn en hebben onze ouders meegenomen. De service en kwaliteit van het eten waren zoals gewoonlijk weer super goed. We hebben weer genoten. Vriendelijke bediening en goede service en kwaliteit van eten.

• Weer heerlijk genoten van lekker eten, goed gezelschap en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!