Op dit adres zit nu: R Port

1. Monique

Vandaag gezellig koffie gaan drinken bij dit restaurant. Helaas gezellig was het niet, nadat we 2 koffie en een appelgebakje en een brownie hadden besteld kwam na eerst de koffie te hebben gehad na een tijdje het gebak. Wel het appelgebak maar geen brownie maar en bosvruchten muffin. Kan gebeuren maar die lust ik niet dus de serveerster op weg om de brownie te halen. Ze was snel weer terug met… wat denk je… geen brownie maar iets van cheesecake. Dat wilde ik niet. Ik had een brownie besteld.
    Dat vond (ik denk de eigenaar) niet leuk en kwam naar ons op hoge poten dat hij nu 2 keer gebak naar ons had gebracht en het weer niet goed was en nu zijn gebak kon weggooien. (Met de 2 gebakjes demonstratief op zijn arm). Alsof het mijn schuld is dat zijn serveersters niet weten wat een brownie is.
    Uiteindelijk wel de brownie gekregen maar hij had de middag wel verpest om me tussen de regels door te laten weten dat het mijn fout was dat ik iedere keer wat anders wilde.
    Ik wilde alleen koffie met een brownie!