1. Martijn

Met social deal het grill-arrangement. Een aanfluiting, had ook niets met aziatisch eten te maken. Het leek eerder op een gourmet uit de jaren 80. Paar schijfjes courgette, champion en aardappel en paar plakjes beef, speklap en kip. Op de grillplaat met een boterknijpfles en gourmetten maar!!
    Oja, er zat wel hoisin en teriyaki-saus bij, naast de bbq-saus en de knoflooksaus.

Ze proberen de slag te maken naar een variatie op de hippe asian-fusion, maar ze moeten dan nog wel even goed kijken hoe dat werkt. Dit leek nergens op. De 17,- die we met social deal betaalden was al nogal over-prized, laat staan dat je de volle 26,- zou moeten betalen.
    Ze deden wel hun best en ik vermoed dat ze oprecht denken dat ze een leuk concept hebben. Schattig.
    En Social Deal: andere foto plaatsen bij de deal: die leek er in de verste verte niet op!

1,8