1. richard + simone

Vrijdag 12-nov j.l. waren wij te gast bij Soho-Dining op aanraden van een collega.

Wij hebben echt een heel gezellige, leuke en sfeervolle avond gehad. Wij hadden ons laten verrassen door 3 gangen menu wat de gastheer ons had aangeraden. Het eten was zeer bijzonder, maar heel aangenaam. Mooie hoeveelheid, niet te veel onnodigheden op ons bord maar vooral de aandacht gericht aan smaak & kwaliteit. We hebben op veel plaatsen gegeten maar Soho is echt een aanrader voor iedereen!

Onze complimenten gaan uit naar het keuken personeel maar vooral ook de bediening! Vanaf het moment dat de gastheer onze jassen aan nam tot aan het moment waarop hij ons weer een fijn weekend wenste. Hij was oprecht, netjes maar vooral ook helemaal zichzelf. Heb het zelf ook tegen deze jongeman gezegd, dat hij goud waard is! Nogmaals grote pluim! Je merkt dat al het personeel plezier heeft! En dat proef je ook terug in de gerechten.