in Wageningen

Voor fans van lekker eten.

1. Samen met vrienden hebben wij op het laatst besloten om te gaan eten bij Het Poorthuis. We waren er geen van allen eerder geweest. Het Poorthuis ligt in een rustig steegje, wat de gezelligheid ten goede komt. Voor ons was binnen een tafel gereserveerd. Heel persoonlijk met een krijtbord waarop stond dat de tafel voor "Carla" was. Naast de kaart kon je ook kiezen uit specials. Wij hebben vrij snel alle vier besloten om het verrassingsmenu te kiezen. Zeer goede keuze!! Het eten was zeer goed!! De bediening was goed en vriendelijk en de sfeer prima. Klein minpuntje dan: het is een kleine ruimte en als er erg hard en veel gepraat wordt is het wel wat gehorig.
    Dus zeker een aanrader! Wij nemen deze op in onze lijst van goede en gezellige eetgelegenheden voor een prima prijs-kwaliteit verhoudering.