1. Suus uit Erica

De laatste tijd veel klachten (vroeger nooit). Dit is dan ook de aanleiding van het schrijven van deze recensie zodat mensen voorbereid zijn.

Steeds veel te lang wachten na bestelling, 40-45 min./ bij bestellen in warme maand mei van softijs met vloeibare chocolade, bleek dame vergeten zijn het apparaat smorgens aan te zetten en dus geen chocolade te verkrijgen.

Bij bestellen broodje gezond krijg je niet wat je besteld van de kaart, maar een heel ander belegd broodje dan zij op hun menukaart hebben staan. Verse groente wordt verpest door zure groente uit pot en met rundvleessalade terwijl ik uit persoonlijke overwegingen geen rundvlees eet. Tevens staat dit duidelijk niet op de kaart. Weggegooid dus.

De begroeting en dag zeggen van de ondernemer is te overdreven. Wij stonden er nog maar net, werd ons al dag gegroet, 'eet smakelijk, fijne avond!' Hij keek niet eens goed. Wij keken elkaar wel aan en hebben besloten voortaan ergens anders te gaan.

1,2