Op dit adres zit nu: India Palace

1. In één woord: een ramp!

Wij wisten niet dat er een nieuwe eigenaar was, maar gezien onze ervaringen met Passie leek dit geen probleem toen we bij binnenkomst ervan hoorden.

Een lang verhaal kort: we waren om 20.30 binnen, we hadden een reservering, we kregen om 22.15 ons eten. Er was totaal geen aandacht voor ons, water gevraagd, kwam niet; brood gevraagd omdat het zo lang duurde: we waren met zes en kregen 6 flinterdunne stukjes voor 4.50. Vragen naar nog wat brood erbij: weer 4.50.

Drankje van de zaak bleek gewoon op de bon te staan, eten was echt zéér onder de maat. We haden nog honger toen we klaar waren.

Dessert: de beloofde ijscoupe met walnoten en pecannoten: geen pecannoot te bekennen, een homp ijs van de supermarkt in een glas dat was 't. De bediening is uiterst miniem, de obers spreken je gelijk in de je-vorm aan, men weet van elkaar niet wat ze doen en zitten liever te geinen met gasten die ze blijkbaar kennen. De prijs is ook nog eens teveel. De koffie hebben we maar laten zitten.

Tot overmaat van ramp: je kan niet pinnen! En dat zeiden ze pas als je wilde afrekenen.

Wij kwamen graag, maar we komen nooit meer!

Vorige recensies van Henny & Aad

• Wij hebben hier heerlijk gegeten, de prijzen zijn normaal en de gerechten met verse groenten en prima kwaliteit vlees. De bediening is prettig en gezellig. Gelukkig niet zo'n groot restaurant, dit is meer 'cosy'. Enige min-puntje: beetje warme atmosfeer, misschien een airco plaatsen in de zomer? Doet niks af aan de kwaliteit. Wat een verademing dat ik gewoon leidingwater kon vragen voor bij de drankjes. En ja, we komen nog wel eens terug hoor!