1. We komen regelmatig bij Blvd. Na vandaag ook de laatste keer zeer waarschijnlijk. Het eten en bediening worden er steeds slechter. Vandaag met vrienden besloten een hapje te gaan eten. Het drinken wordt ogenomen en er wordt niet eens gevraagd of we wat willen eten. We nemen bij gebrek aan aanbod van menukaarten maar twee kaarten van een andere tafel. Inmiddels wordt gevraagd of we nog wat willen drinken terwijl pas één iemand het glas pas leeg had. Even later de bestelling van het eten opgegeven. Vriend van mij vroeg of hij brood ipv friet bij zijn menu kon krijgen. Het werd resoluut op geantwoord dat dit niet kon. Het duurde erg lang voordat het uitgeserveerd was en dit was nog maar één gerecht. Enkele minuten later kwam de rest. Inmiddels had de persoon met het menu het al half op. Tijdens het nuttigen van de maaltijd is op best lompe wijze gevraagd of men nog wat wilde drinken. Bij het afruimen vroeg de serveerster of het gesmaakt had. Daarop heb ik aangegeven dat ik het vlak vond van smaak en dat het niet was wat het had moeten zijn. Ze zou het doorgeven aan de keuken. Verder geen andere reactie. Of dit gebeurd is weet ik niet maar de serveerster kwam er niet op terug in ieder geval. Als toetje hadden we nog twee ijskoffie besteld en nog twee andere dingen. De ijskoffie die we kregen bestond uit koffie, slagroom en versiersel. Er hoort ook een bol ijs in te zitten. Deze waren ze bij beide vergeten. (Bestellen deze vaker dus weten hoe het wel moet smaken). Vorige keer ging dit ook al fout. Dit doorgegeven aan de serveerster en die heeft dit met een collega besproken. Ze kwam terug met het excuus dat de bol ijs al gesmolten was en dat de collega deze er zeker in had gedaan. Waar op ik zei; dan is het wel heel erg hard gesmolten en dan zou de kleur niet zo donker zijn en smaak ook anders zijn. Ze vroeg of ze er nog een bol ijs in moest laten doen. Ik zo, ja, deze koffie hoef ik anders niet meer. Ik ben koffieliefhebber maar dit is voor mij zelf niet lekker en te sterk. Serveerster ging het regelen en kwam niet eens terug met excuses of eventueel een drankje van het huis. Daarna de rekening gevraagd en we zijn gegaan. In het verleden vaak bij Blvd gegeten. Eten en bediening wordt steeds minder en de sanitaire voorzieningen worden ook steeds minder fris. (Begint ranzig te worden) kortom, we kwamen er graag maar na meerdere tegenvallende bezoeken denk ik niet meer om nog te komen eten en anders alleen nog wat te drinken. Erg jammer, de locatie is super!

3,3