1. Met het idee om lekker op jullie terras wat te gaan drinken vanmiddag kwamen we rond 16:45u aan. Het duurde in eerste instantie al een poosje voordat onze bestelling werd opgenomen (5 drankjes en het bittergarnituur van 24stuks) en toen deze gebracht werd viel er ook een bierglas om. Dat kan natuurlijk gebeuren en het was ook geen enkel probleem. Rond 17:30 was het bittergarnituur er nog steeds niet en toen we er om vroegen werd het duidelijk dat de serveerster onze bestelling was vergeten door te geven. Oké, niet zo leuk, maar kan gebeuren. Rond 17:40 kwam uiteindelijk ons garnituur en toen bleek dat het totaal niet was wat we hadden besteld. We kregen nu 6 bitterballen en de rest zat er in en kwam er aan. Op dat moment waren we er natuurlijk helemaal klaar mee en hoefde het voor ons niet meer.

Tafelberg, dit is niet de eerste keer dat de bediening en service zwaar tekort schiet. Erg jammer.

Vorige recensies van Daniëlle

• Leuke zaak, lekker eten en drinken maar een beroerde service. Tweede keer in korte tijd dat gasten pas laat opgemerkt worden en er miscommunicatie is tussen personeelsleden