1. Vanavond 1 kapsalon xxl besteld en een spareribs schotel van 1 kilo voor 2 personen. Nadat het eten was gearriveerd en ik de bak van de sparibs open deed vond ik dat er wel erg weinig spare ribs in zaten voor 1 kilo ter waarde van 20 euro (zonder friet. Na dat ik de spare ribs op de weegschaal heb gezet kwam ik tot de conclusie dat er 700 gram spareribs in zat die ik ook nog eens zeer droog waren een niet te eten. Nadat ik de man aan de lijn ermee heel rustig confronteerde kreeg ik als antwoord : wat praat jij vriend? Jij praat poep. Dit vind ik persoonlijk niet echt klantvriendelijk en had dan ook wel een ander antwoord verwacht en gehoopt. Met deze meneer viel geen redelijk gesprek te voeren en heb dan ook in deze mijn verlies genomen. Ik raad dan ook iedereen aan niet bij Istanbul te bestellen. Slechte kwaliteit en slechte service!