1. Spareribs met gyros besteld.
    Ik weet niet wat het was maar de gyros had niets met gyros te maken.

2,2

1. Nicolette
    Van restaurant

Beste Aad,

Uitnodiging:
    Graag reageer ik op uw resencie. Ik heb u bij ons in het restaurant gezien. Ik stond die avond in de keuken maar ik heb u wel gedag gezegd toen ik binnen was. Uw beoordeling in zijn geheel vind ik niet terecht maar over de Gyros heeft u helemaal gelijk. Vorige week maandag kregen wij keer op keer bericht dat de gyros niet leverbaar was. Nadat een ander bedrijf was benaderd door onze slager kregen wij afgelopen week de nieuwe spit. Gelijk op de grill en wij moesten werken zoals u zag. Aan het einde van de avond geproefd maar zoals u beschreef, het had niks met Gyros te maken. Voor ons ook vreselijk maar er was geen tijd want hij moet rauw op de grill. U resencie op Google ook gelijk een screenshot van gemaakt en doorgestuurd naar de slager. Na heel veel bellen, mailen enz, hebben wij vandaag nieuwe Gyros ontvangen. Ik durf met zekerheid te zeggen dat u deze geweldig vindt. Ik nodig u dan ook graag uit om met twee personen op onze kosten te komen dineren.