1. Ik heb hier inmiddels een keer of 6 werkelijk fantastisch gegeten. Het is op een onverwachte plek in mijn oude prachtige woonwijk, op een hoek. Je eet hier gedurende een avondvullend programma wat de pot schaft maar kan wel duidelijke voor- en evt. afkeuren aangeven. Alles is hier perfect met elkaar in evenwicht en doet je keer op keer verleiden om weer terug te keren. Een zeer gezellige en eindelijk eens niet lawaaierige ruimte waarbij je desgewenst zelfs in de keuken kan eten. Een behoorlijke creatieve en ook verfijnde Franse keuken waarbij als voorgerecht vaak een heerlijke vis te proeven is, daarna een royale soep volgt om verder te gaan met een heerlijk hoofdgerecht. Daarna volgt traditiegetrouw een royale kaasplank zoals je hem verwacht in een klein cafe in Frankrijk om immer te besluiten met een verrassend lekker dessert. Heerlijke huiswijnen maar ook wijnen van een forse klasse hoger begeleiden de maaltijd.

Naast deze heerlijke gerechten is de bediening opvallend vriendelijk, bekwaam en heeft zij een leuk gevoel voor humor. Dit alles, voor een meer dan schappelijke prijs, doet ons met regelmaat terugkeren naar dit geweldige restaurant.