1. Eten was lekker maar de randvoorwaarden kloppen niet helemaal. Op de website wordt een 4 gangenmenu aangeraden wat een 3 gangenmenu blijkt te zijn met een kopje koffie/thee voor 27,00 euro. Dit meerdere malen aangegeven dat op deze basis is gereserveerd, uiteindelijk is wel 27,50 euro per persoon gerekend. Dit uiteindelijk geaccepteerd maar als fooi gerekend. Kraanwater hebben ze niet? Maar je mag een flesje spa blauw kopen van 4,50 euro voor 500 ml. Mijn inziens erg duur. Een glaasje Chardonnay wordt niet verkocht maar alleen per fles, vreemd! Personeel was vriendelijk, bleef dat ook nadat we mopperden op bovenstaande. Al met al best lekker gegeten maar toch niet voor herhaling vatbaar.

6,5

1. Michel
    Van restaurant

Beste As,

Bedankt voor je recensie. We zullen je tips meenemen.
    We vinden het jammer dat het zo is gelopen en nemen dit dan ook erg serieus. We willen natuurlijk dat alles in orde is. We hopen je hoe dan ook nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
    Team Orizaba