in Veenoord

Railroad Steakhouse - Lekker, Gezellig & Betaalbaar!

1. a.s.. vermeulen

Pluspunten: Vriendelijk ontvangen. Leuk en sfeervol ingericht. Eten ging vlot en was ok.

Minpunt.
    -spareribs missen wat smaak.
    -men was 1 dessert vergeten
    - Nadat we klaar waren keken ze niet meer naar ons om om af te rekenen. Mijn dochter vroeg om een kleinere hamburger (niet de xxl). Dit was geen probleem en ging naar wens, maar bij het afrekenen stond wel de xxl op de rekening.

1. Peter Hulsink
    Van restaurant

Hartelijk bedankt voor uw recensie. Wat fijn dat u op wat kleine puntjes na toch een prettige ervaring heeft gehad. Excuses voor het dessert, die waren we helemaal vergeten maar gelukkig was uw maag al goed gevuld en had u er achteraf niet zo’n moeite mee. Wat betreft de prijs van de kleinere hamburger, hier hebben wij wel degelijk een korting van €5,- op gegeven. Deze staat onder aan uw bon beschreven. We hopen dat u ondanks de schoonheidsfoutjes snel nog eens terug komt, we zorgen er dan voor dat het u aan niets ontbreekt. Graag tot dan.