in 's-Gravenzande

Dé nieuwe hotspot van 's-Gravenzande

1. Peter Bax

Bedorven vlees en een schandalige behandeling

Ik heb nog nooit een recensie geschreven, maar de teleurstellende ervaring van gisteren wil ik graag delen. Ik heb met het gezin voor het eerst bij Het Galjoen in ’s-Gravenzande gegeten. De tournedos van mijn vrouw was overduidelijk bedorven. Het vlees stonk, zag grijs en smaakte meer naar lever dan naar tournedos.

Mijn vrouw is netjes naar de keuken gelopen om dit te melden zodat het keurig opgelost kon worden. Komt even later de eigenaresse aan tafel luid ten overstaan van de gelukkig weinige andere gasten vertellen dat ze het vlees in de keuken alle drie geproefd hadden en dat er niets mis mee was. Dat was absoluut niet waar, maar zelfs als je dit oprecht meent is het nog schandalig aan iedereen in de zaak op deze manier te laten weten dat je vindt dat je gasten niet weten hoe een tournedos hoort te smaken.

Ik heb mijn vrouw de helft van mijn vlees gegeven om daarna direct af te rekenen. Toen ik daarbij probeerde aan te geven dat haar reactie, los van wie er gelijk had over de kwaliteit van het vlees, misschien niet helemaal correct was, werd de eigenaresse boos, schoot in de verdediging en begon een discussie. De eigenaar kwam ook nog even om het hoekje kijken om het nog erger te maken.

De klant wordt bij Het Galjoen niet behandeld als een koning, maar als een sukkel. Deze mensen horen wat mij betreft niet in de horeca thuis.

1,3

1. Jolanda
    Van restaurant

Gast is koning.....Bedankt voor uw reactie en helaas worden sommige zaken toch iets verdraaid maar we gaan verder niet in discussie dat wilde ik gisterenavond ook niet. Mocht mijn verhaal toen toch niet afmaken. Waarbij ik aangaf dat ik uw aanmerking ter harte nam over de "sorry".
    Jammer dat het zo gelopen is en wie weet ooit toch tot ziens. Wij bestaan tenslotte vandaag al 15 jaar!!
    En geloof mij dat komt niet omdat wij bedorven vlees serveren.