1. Karin 27 punten

Wij verbleven op een landalpark in Haamstede. De laatste avond hebben wij in dit restaurant gegeten. Een dag van tevoren gereserveerd voor 6 personen. Bij binnenkomst bleek onze hond (cocker spaniel) niet welkom. Op de site van dit restaurant staat echter, naast het feit dat het restaurant rolstoeltoegankelijk is, dat honden welkom zijn!
    Maar tot onze verbazing hadden wij dit bij de reservering moeten doorgeven. Honden zijn namelijk alleen welkom bij een paar tafels in het restaurant en die waren nou net bezet! De gastheer was onverbiddelijk, zocht ook niet naar een oplossing. Afijn de hond moest door mijn man terug gebracht worden naar ons vakantieverblijf.
    Jammer want onze hond kan niet goed alleen zijn en daarom zoeken we altijd een restaurant uit waar honden welkom zijn. We zijn wel gaan eten, dat was overigens goed. Ook jammer dat de gastheer er later op de avond nog niet even op terug is gekomen. Op het moment dat we weggingen wist hij niet hoe snel hij uit ons zicht moest gaan.
    En wat ik me nu ook afvraag is de rolstoeltoegankelijkheid. Moet dat ook bij reservering worden doorgegeven? Wellicht mag diegene, als je dat niet van tevoren doorgeeft, wel helemaal niet naar binnen…

0 positieve stemmen1 negatieve stem